Avatar foto 31 maart 2017

Freddy horecatrainingen

Getraind bedienend personeel gaat efficiënt te werk, zorgt voor tevreden gasten, dus hogere omzet. Maar trainen kost geld en veel tijd denken veel horecaondernemers. Begrijpelijk, maar niet trainen kost nog meer.

Wie bezuinigt op trainingen, slaat de plank mis, want er moet juist méér getraind worden. Het draagt bij aan een hoger serviceniveau, betrokken personeel en meer omzet. Als gastronomie docent zie ik helaas bij veel bedienend personeel onvoldoende vakkennis, alertheid en gastvrijheid. Een gemiste kans voor de horecaondernemer!

HorecaHero biedt bedienend personeel de mogelijkheid om de trainingen in eigen tijd te volgen en te toetsen. De vakkennis en vaardigheden die worden opgedaan draagt bij om de wensen en behoeften van de gast te achterhalen en uit te voeren.

Niet getraind bedienend personeel kost de horecaondernemer meer, mis de kans dus niet om de wensen en behoeften van de gast beter te bedienen, gebruik HorecaHero!

Freddy Nguyen

Gastronomie docent

Hoteschool Amersfoort