Misset Horeca: “Hoe HorecaHero uitgroeide tot de grootste online opleider”

25 september 2019 door

HorecaHero heeft met klanten als de Beren Groep, Carlton Beach hotel, Meyer Beheer en DierenPark Amersfoort de hospitalitybranche in een korte tijd aan het ‘online’ leren gekregen. Sinds deze zomer heeft het bedrijf zelfs de opdracht gekregen om vanuit een sociaal fonds de gehele recreatie branche te voorzien van hun digitale leeroplossingen.

Digitale leeroplossingen. Waar moet ik dan aan denken?

‘Ik probeer deze term altijd zo veel mogelijk te vermijden. Ik noem  HorecaHero zelf een leuk, leerzaam en vernieuwend leer concept. Omdat HorecaHero een totaaloplossing levert waar juist ook de praktijk een belangrijke rol in speelt. Het concept bestaat uit drie poten. De eerste is een leerplatform, dit is de basis van de eigen academie voor elke klant. Vervolgens leveren wij daar een bibliotheek in mee van meer dan 25 online trainingen. Maar aangezien niet elk hospitality bedrijf hetzelfde is, bieden wij ook een tool aan waarmee je de trainingen van HorecaHero heel eenvoudig zelf naar wens kunt aanpassen en nieuwe trainingen kunt maken. Op deze manier kunnen we altijd een maatwerkoplossing leveren voor onze klant.’

Lees het hele artikel op Missethoreca.nl

Categorie